sehari tanpa pampers

Assalamualaikum....

Semalam seharian adrien tanpa pampers, malam tido en.azmi pakaikan adrien pampers.

Terkucil tak dalam seluar??


Hmmm...,tengoklah tu dok ralit tengok boboiboy sambil makan oreo tak sedar terkucil dalam seluar...itulah dia sama je mcm abg adam dulu,tengok cerita sampai tak perasan terkucil.mujurlah dah petang waktu ni,tapi kira ok la sekali je terkucil,mama tetap bangga dengan adrien.

Hari ni kita usaha lagi ok,doakan adrien berjaya.

Wassalam

Comments

  1. Yes..teruskan usaha ya mama nya.. :)

    ReplyDelete
  2. Semoga berjaya adrien. InshaaAllah.. blh free diapers tu. Jimat skit bila ank da x pakai diapers ni..

    ReplyDelete
  3. dah agak berjaya tu.. bagus.. tahniah buat Adrien.. ai, senang nampaknya ni. saya bila nak sambung utk nazif, dulu penah try tapi tak jadi bila tgk dia macam tak sedia lagi,, nati cutilah saya kembali buat.. blm genap 3 tahun lg ni adik

    ReplyDelete
  4. mesti dia ingat dia masih berpampers itu yang ahhh takpe la kencing pun hihihihhii

    ReplyDelete
  5. hehe...biasalah tu untuk permulaan
    nanti lelama okay lah
    time ni kena bertambah jiwa n raga

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts