yen nak pakai speda..

Assalamualaikum...


Hari ni abg kawasan tak mahu pakai pampers nak pakai speda kata dia,ok mama ikut je..alhamdulillah setakat mama menaip entri ni adrien belum terkucil dalam seluar lagi, nak buang air kecil dia laju2 cakap nak kenching..paling mama bangga nak biyak pun adrien bagitahu mama,harap2 bole terus free diapers je.

Macam biasa akak tak paksa anak2, macam abg adam juga biar dgn kemahuan sendiri,adrien pun sendiri yang minta taknak pakai pampers.ok mama nak tengok lagi malam ni mcmmana,sebelum2 ni memang ajar ke toilet sebelum tido dan pagi adrien tak buang air dalam pampers lagi,malam ni haruskah mama cuba tidak pakaikan adrien pampers?tengok pada permintaan adrien nanti.

Lega  mama kalau adrien dah free diapers.

Wassalam

Comments

  1. Wah.. pandai adrien ni ya. Sendiri dia tak nak pakai pampers.. alhamdulillah.. moga berjaya..

    ReplyDelete
  2. Lebih mudah kot, bila anak sendiri yg ada kemahuan.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..bagus adrien.. :)

    ReplyDelete
  4. Kena beli speda byk² utk adrien ni ☺

    ReplyDelete
  5. dah berapa ye umur adrien ni
    tapi bagus dia mtak sendiri ye
    saya semua kena ajar, jenuh =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts