misi banjir nilam

Assalamualaikum..

Alhamdulillah en.azmi dan kawan2 dia selamat sampai ke kuala lipis dlm misi bantuan mangsa banjir.tak ramai pun pergi 2 kereta,6 org je. Alhamdulillah family dan kawan2 turut menyumbang,sumbangan kami tidaklah banyak tp mungkin dapat membantu mereka yg dln kesusahan.



Antara gambar yg dikongsi en.azmi,,kesian dorang nak tolong kemas dan membasuh air dan letrik belum ada.

Moga perjalanan mereka dilindungi Allah swt.

Wassalam

Comments

  1. Alhamdulillah.. cukup prihatin dan murah hati geng nilam ni pergi membantu mangsa banjir. Moga perjalanan diorang dirahmati dan moga mangsa banjir di sana dapat ditolong dengan baik..

    ReplyDelete
  2. letrik takde mungkin takpe lagi. tapi air takde susah. nak membersih pun tak jadi kan kak

    ReplyDelete
  3. atuk saya juga tinggal di kual lipis
    beberapa hari terputus hubungan
    alhamdulillah kawasan dia tak terjejas walau bahagian lain teruk
    tu kuala lipis dekat bahagian mana kak? kuala lipis ni besar juga

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts