cerita di kampung

Assalamualaikum..

Pagi khamis gerak balik kg,alhamdulillah perjalanan lancar. Dikampung  takde apa yg dibuat,cuaca juga tidak mengizinkan sekejap2 hujan.hiway pantai timur dah ditutup untuk kenderaan,tengok keadaan banjir dipantai timur terutama di kelantan amat menyedihkan..hanya doa mampu dipanjatkan agar semua segera pulih.


Adelya ni keje dia buat sepah je..habis segala hiasan dan bunga wan dia buat main,mama kemas dia sepah sudahnya mama biarkan aje,pastu asyik la merap je,pantang mama gerak dia pun nangis la suruh mama dukung sampai nak buat apa pun tak bole..nak ke toilet pun susah,


Hari sabtu cuaca cerah sikit,dapatlah jejak tanah apalagi suka lah budak berdua ni nak pulak dpt tolong papa abislah kotor seluar baju,ikutkan lah anak2..asalkan gumbira



Petangnya buat sambut besday hero berdua ni,takde jemput siapa pun family kami je,mak sedara dorang tempah kek robot kegemaran dorang,suka la tu..sampaikan adrien tengok kek tu mcm nak cium kek tu dibuatnya.

Itu lah cerita 3 hari dikampung,akak bercuti hingga isnin,,lama bercuti sebab lama sangat tak balik kampung.😊

Wassalam


Comments

  1. wahhhh cantiknyer hiasan taman d luar rumah tu...

    ReplyDelete
  2. Rajinnye adelya berkemas.. hehe..
    Comey baju frozen dia.. kalau kakak aimy tgk..mesti suka ni..
    Happy birthday adam & adrien.. Smga jd anak yg soleh..
    Sorry, mokde xdpt join celebrate :)

    ReplyDelete
  3. Salam

    SELAMAT TAHUN BARU 2015

    Semoga tahun2 mendatang menjanjikan kemakmuran, keamanana dan kesejahteraan kepada kita semua.... aminnn....

    ReplyDelete
  4. adelya sama cam aisyah saya lah
    rajin sangat berkemas, penat mama dia =)

    wah sonoklah diorang ye, tertunai hajat
    nak makan kek transformer =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts