rampasan kuasa

anakanda bertiga punya kerja, ayahanda terpaksa mengalah,laptop dah dikuasai anak2..

itulah semangat sangat mengupload cerita kat laptop dah anak2 pun dok mengadap laptop je la cuti2 ni.. yg tak bole blah citer frozen pun di uploadnya...mcm kan adelya tu nak layan...hihihi,adelya tengok sekejap je pastu main benda lain

takpe la anak2 layan je la bkn selalu pun

Comments

  1. hak ni memang teringat kat anak-anak saya
    mujur juga laptop ada dua dekat rumah
    kalau tak, memang rampasan kuasa ni buat papa diorang hangin...hehe

    ReplyDelete
  2. Anak anak sy jarang tgk citer kat lappy ni. Sll dok berinternet ja atau men game

    ReplyDelete
  3. Haha.. tabah jelah ya mama.. harta mama, hara diorang juga..

    ReplyDelete
  4. alahai sian nya
    tak pa la kak janji semuanya happy
    anak happy mama n papa pon happy kan :)

    ReplyDelete
  5. Anak2 jgk yg menang.. Hehe.
    Janji diaorg hepi..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts