princess elsa???

assalamualaikum...

mama dok mengemas baju2 dalam almari...datang adrien pun sibuk nak menolong

sekali dengar adrien cakap..
"mama...pincess elsa..." sambil ikat dress mama dekat leher dia,pastu yang selebihnya dia biar meleret kat belakang...siap pusing2 satu rumah..adoii jadi elsa pulak dahhh
"princess perempuan la adrien.."
"yen pempuan la mama..." errrkkk elsa punya pasal dah tukar jd perempuan lak dia..

haiii mcm2 la si adrien ni ada je akal dia nak bagi mama gelak..

Comments

  1. hehe...pandai ye
    kalau anak-anak saya tak tahu nama
    diorang asyik sebut frozen aje

    ReplyDelete
  2. Adrien pun minat frozen? Wah ....

    ReplyDelete
  3. hahha.ini pon kompen nengok citer frozen la..

    ReplyDelete
  4. adrien minat elsa jgk ye..
    blh la geng ngan aimy tu..
    sket2 elsa.. letih... hihi...

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts