nak bebel apa ni

assalamualaikum...
terawal bangun lak pagi ni...hihi ingat dah khamis,nak sahur la agaknya ni rupanya baru rabu..oh esok khamis selangor cuti...best nih,jumaat pun akak ambil cuti... yeah..rasa nak melompat lak,cuti banyak lagi yang tidak diambil,so hujung2 bulan ni rasa nak ambil cuti banyak sikit,bole la bersama dengan anak2 lama sikit ganti balik masa yang dah mama curi masa busy dulu...
banyak pulak membebel pagi2 hari ni,sambil panaskan nasi dan lauk untuk bekalan ke ofis,sambil basuh baju yg berbakul,kalau 2 hari x basuh baju alamatnya berbakullah baju dibuatnya tu..sambil2 menunggu tu membebel la sekejap,macamkan takde keje yg nak dibuatkan pada hal beg taska anak pun belum dikemas,baju kerja belum diiron..takpe bila malas melanda senang je akak nih,pakai je baju dan tudung yang tak perlu diiron dan mmg kebanyakan tudung akak tak perlu diiron pun..hehe satu penjimatan disitu..kui2 pada hal malas, nak keje senang je kan.
oh ya semalam besday adrien,takde sambutan pun akak cuma beli 2biji cupcake je,akak dah plan akan buat sekali dgn abg adam dekat taska nanti,sebab dua hero ni lahir bulan yg sama cuma tarikh je berbeza,inshaAllah jika bajet cukup mama buat ye,tahun lepas mama tak buat pun..sian anak2 mama,tapi tetap jg beli kek makan dgn family..
ok mama...berenti membebel pegi kemas beg anak2...hihihi
wassalam

Comments

  1. Haha.. itu kes tak sabar nak cuti rupanya.. abis, ok juga bangun awal ni, bolehla tulis satu entry baru kan kak..

    Nak ke mana cuti panjang esok lusa ni? Nanti update ya...

    Best apa ada dua hari jadi pada bulan sama, jimat nak sambutnya.. kan? Mujur diorang pergi taska bulan ni, bolehla sambut.. kalau ank2 saya btday jatuh bulan dis ni maknanya tak sambutla kot, sb tak hantar ke taska..

    ReplyDelete
  2. Wah.. Sempat lg tu update 1 entry :)
    Bestnye cuti...
    Ira rasa nk cuti jgk tp mcm xdpt je.
    InshaaAllah.. Mesti seronok bdk2 tu celebrate bday.

    ReplyDelete
  3. sempat lagi tu dok membebel ye.hihi
    akak,
    ni comfirm dok mimpi kata hri khmis kan itu yg terbangun awal kot.hihi
    sdronok la kan bulan yg sama.
    tak apa janji ada pasti dorng gumbira

    ReplyDelete
  4. takpe mama. ada celebrate ada mama ayah pun dah cukup buat dorang hepy kan

    ReplyDelete
  5. wah, dah planned nak cuti panjang ye
    seronok aje bunyinya tu, ke mana aje
    kek tu beli kat bee's ke? cam biasa nampak

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts