bersama kita doakan

Assalamuaaikum...

Sedih tengok berita banjir di pantai timur,teruk sangat akak rasa,moga semuanya akan segera pulih,adik seofis akak ni bgtau dia dah terputus hubungan dgn family dikampung,last berita yg dia dpt mak dia tumpang rumah jiran sbb rumahnya dah tenggelam slps tu letrik takde terus x dpt berhubung lagi,aduhai sedihnya akak dengar,dr gambar2 yg akak dpt pun mmg teruk banjir kali ni.

Malam tadi ada dibuat sumbangan utk mangsa banjir,akak sempat bg pakaian je,makanan x sempat nak pergi beli,xpe la akak pun tengah packing baju nak balik kg tp lps tu amik keputusan blk pagi je.sebelum gerak ke seksyen 24 untuk hantar pakaian sesuatu terjadi pada adam...aduh berdebar hati mama ni tp niat nk bg sumbangan diteruskn jg,nanti lah akak cerita pasal adam tu ye...



Mereka inilah yg terlibat dlm menjalankan aktiviti sumbangan tersebut,moga usaha mereka diberkati dan semoga segala sumbangan sampai dgn selamat kepada mereka yg memerlukan bkn apa akak risau juga dgn keadaan jln tu,harap2 semuanya selamat..

Bersamalah kita doakan.

Wassalam


Comments

  1. salam...semoga selamat semuanya ya..

    ReplyDelete
  2. memang sedih, kisah terputus hubungan, kisah takder makanan, kisah takder air minuman... kisah hidup ke mati ke... menangis baca... betulll....

    ReplyDelete
  3. semoga mereka semua dilindungi Allah..
    dan semoga mereka tabah menghadapi dugaan dariNya..

    ReplyDelete
  4. apa yang jadi pada abang adam?
    saya pula yang suspend

    apapun moga dipermudahlan misi bantuan

    ReplyDelete
  5. betul betul dugaan dari Allah.smga kita ambil pengajaran

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts