gelagat 3 sepupu

assalamualaikum...

cerita hujung minggu kami yang biasa2 je,kat taman akak tinggal ni ada buat karnival,meriah juga la kata en.azmi,dia terlibat sama..sabtu anak2 tak pergi en.azmi je yg pergi.kata en.azmi ahad baru nak bawa

jadinya sabtu tu bika dpt tahu adik beradik nak berkumpul kat rumah kakak,akak pun nak pergi juga la..en.azmi suruh bawa kereta pergi ke sana,akak lak tak konfiden nak drive dgn anak2..kalau kereta auto ok jg,ini kereta manual mmg tak lah kan,sudahnya minta adik dtg ambil kat rumah...hihihi senang keje akak..

melepak kat rumah kakak sampai malam..seronok lah anak2 jumpa sepupu mcm2 dorang main..nyorok2,kejar2,tgk movie.. siap torch light ibu pun dorang buat main..itupun berebut. nak gelak tgk abg adam pujuk daeisha nak torch light tu
"daeisha..bg abg,tgk lampu tu mcm durian" ntah apa yg mcm durian pun taktau..tp mmg x dpt la daeisha ttp tak bagi...hihihi

tengoklah gelagat budak bertiga tu dok suluh siling ibu tu..

Comments

  1. hehe, samalah dengan anak-anak saya
    bila berjumpa dengan sepupu diorang
    bukan main lagi seronok sampai lupa makan minum
    apatah lagi mama diorang yang kiut ni...hehe

    ReplyDelete
  2. Saya paling stress dgn nazif dalam cuti ni. Jumpa je sepupu dia, kemain galak dia main.. jadi bila malam tu, masa nak tidur atau dah lena dia akn menangis... bukan kejap, pernah 3 jam berjaga..

    ReplyDelete
  3. seronokkan
    bila dpt berkumpul dan bermain bersama

    ReplyDelete
  4. Mmg seronok bdk2 ni kalau dpt berkumpul. Riuh rumah kan?.. Adelya da besar tu, mesti lg riuh umh wan.. Hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts