suka sangat letak atas kepala


Assalamualaikum...

pe'el anak dara sorang ni sekarang, suka sangat letak benda atas kepala,
paling suka ambil seluar abang letak atas kepala,pastu gelak-gelak macamkan kelakar sangat tapi bila tengok memang kelakar pun...
ada je akal dia sekarang ni..mulut tu memang bisinglah



hari tu mama balik,dia amik tudung mama,apalagi mama pun pakaikan la adelya shawl mama ni,
suka sangat dia,berjalan sana-sini..tapi mama nak amik gambar sikit punya susah,
tau je nak amik gambar dia lari..ini pun mujur ada sikit..hehehe semangat mama amik gambarkan,
saja simpan sebagai kenangan..

itu dia amik topi papa dan songkok abang..nak letak dua-dua atas kepala,
topi dah la besar tak nampak muka..selamber je dia jalan-jalan sambil ketawa riang..
lepas tu..sekarang ni suka jerit2 panggil abang...abang... mentang2 dah bole sebut abang..asyik la dok panggil abang..hehe ada 3 org bebudak ni dekat rumah memang meriah la dibuatnya wassalam

Comments

  1. untung juga kak
    kalau anak dara saya, usah mimpilah
    pantang ada benda atas kepala, mulalah dia kerimasan =)
    apapun adelya comellah! =)

    ReplyDelete
  2. Betul kata YY.. kedua2 anak saya ni memang payah nak benda lekat di kepala diorang.. anak orang lain boleh dipakaikan topi ke apa, anak kami, tak sempat tengok dah kena campak.

    ReplyDelete
  3. alolo.ommeynya dia :) nti dh nl sekolah blh la mama belikan tudng ye

    ReplyDelete
  4. comelnya adelya.. rindu kat dia.. lama x jmpa adelya..
    nnt da besar skit blh pakai tudung ye..
    mesti comel..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts