go go harimau malaya

julung-julung kali akak hapdate pasal bola nih..dalam tak sihat ni masih semangat tengok bola ni..berdebar je dibuatnya,harap2 ada rezeki malaysia menang malam ni..

dah 2-0 nih..berdebar lak menunggu masa kedua,harap2 pemain kekal bersemangat...hihihi nak ulas lebih2 memang taktau yang akak tau bola masuk gol je

ok la sama2 kita doakan

wassalam

Comments

  1. Haha.. kenalah minat bila kat dalam rumah kita ada ramai lelaki ya.. suami saya pun tgh bersemangat ni.. agaknya kalau anak besar nanti, mama xda di musim bola gini

    ReplyDelete
  2. Ai..tgh menonton pn sempat update blog. Hebat semangatnya tu :-)
    Semoga cpt sihat..

    ReplyDelete
  3. sejak dah ada anak tak pernah lagi minat tengok bola hihihihi

    ReplyDelete
  4. masa saya reply, kita kalah!
    tapi tak apalah, kalah secara agregat aje
    kita kira menang walau tanpa piala =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts