sama tapi tak serupa


Assalamualaikum...



  

Tetiba tengok gambar si pelakon teman lelaki upahan tu,akak teringatkan seseorang..ehhh ada macam sama sikit lah...

Sama tak? sama tak ? terus cari gambar en.azmi..hahaha mujur ada yg dari sisi tepi, gigih sungguhkan,konon nak mencari juga yg nampak serupa... abaikan anak dara yang tidak berbaju itu.

Tunjuk kat group wassap..adik-adik ipar kata..haah la macam sama..hehehe

Ntah mungkinlah ada sedikit persamaan,kot tak pun wife dia ni yang perasan lebih ..huhuhu..
Ini bukti mama takde keje..

Wassalam

Comments

  1. wife dia yg perasan tuh... hahahahaha..
    a.mi tau ke psl gmbr tu? dia ckp apa? hehe...

    ReplyDelete
  2. aah ada jugak sama sipi2 hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts