Sunday, 15 March 2015

moh berkubang wehh

Assalamualaikum..

Balik kg kita sbb ahad ada jemputan kenduri dirumah sedara en.azmi.

Sabtu petang ramai-ramai pergi berendam..,

Kubang gajah waterpark


Walapon kawasannya tidaklah luas mana dan lebih kepada kanak-kanak tetapi yang dewasa pun seronok juga berkubang main air.

Hari tu abg adam dan abg adrien je yang pergi kali ni,semua pun join.best juga bawa anak-anak bermain air,adelya bukan main berani nak jalan sendiri dalam air,akak biarkan aje, jatuh dalam air gaya lemas je,bole dia bangun senyum2 lagi tak serik,gelongsor tu pun bape kali dia ajak main,sampai mama tak larat nak panjat tangga.

Abg adam dan abg adrien jgn cakaplah,kalau bole takmo balik,kena paksa balik abg adrien tu membebel je,tu ada je org tak balik lg...hahaha takpuas hati la tu bila mama cakap, tempat tu da nak tutup,tapi dia tengok ada orang dok mandi lagi...nanti kita datang lagi ye.

Wassalam

5 comments:

  1. bestnya haaaa tengok pun mcm xde la crowded sgt. bawak uwais main air sungai je. nak pegi waterpark x mampu lagi. yg ada dekat semua pun mahal. dia mmg la x kena bayar kita yang dewasa ni laaaaaa

    ReplyDelete
  2. kan mana tempat ni kak
    saya dah lama tak pergi tempat camni
    nak kena bawa jugalah bebudak sebab afif selalu menyebut
    saya sebenarnya geli tempat gini...hehe

    ReplyDelete
  3. ct sekolah syiok la bw bdk2 berkubang..

    ReplyDelete
  4. Seronok dpt berkubang sama.. :)

    ReplyDelete
  5. Ooo patutla tajuknya berkubang ya.. nama pu kubang gajah waterpark.. bestnya tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...