Monday, 16 March 2015

makan kenduri

Assalamualaikum...

Tujuan utama balik kg kali ni sebab nak pegi kenduri kawin dirumah sedara en.azmi.

Jam 12 baru gerak ke jengka 14,kitorg bawa kereta abg ipar akak,sebab kereta akak tinggal untuk dibaiki.sayangnya kereta abg ipar akak tu aircondnya tidak kuat...dah mcm dlm ovan kami dalam kereta tu,dah la cuaca panas...hahaha dok gelak je dgn adik2 ipar dan en.azmi,en.azmi siap ckp cair la mekap memasing,sudahnya kitorang buka tingkap je...hihihi ala...kereta lama,abg ipar akak beli rm1500 je,tp enjinnya ok.. Kereta puegeot tu tp yg lama pny la.

Sampai ke rumah kenduri perut dah lapar,kita makan dulu sebabkan sampai agak lewat,lauk pun dah kurang jadi kita bedal je apa yg ada..


Gelagat anak-anak dirumah kenduri.tak duduk diam,nak pulak tuan puteri akak tu,rata dia nak pegi.

Masa balik memang panas giler,adelya akak bukakan baju, lepas tu abg adam & adrien pun sama buka baju,tak tahan panas,buka tingkap depan belakang hahaha...sejuk juga la kan.

Wassalam


7 comments:

  1. anak2 kita pon klu blk kmpg heaven..hahah

    ReplyDelete
  2. samalah kak, anak-anak saya pun bukan reti dok diam
    time rumah oranglah buat perangai...hehe
    tapi sekarang memang panas kan, sonok dapat pekena ais
    pastu moh batuk secara berjemaah...hehe

    ReplyDelete
  3. hana lupa dah start cuti sekolah kan.. memang la banyak jemputan. budak tengah nak naik memang la tak duk diam.. ada ke budak yg duk diam?? hihi

    ReplyDelete
  4. musim panas ni kita yang dewasa pun tatahan ini kan pulak budak kecik mcm dorang huuuu. kena byk minum air masak

    ReplyDelete
  5. Make up cair ok lagi. Jgn tudung terbang.. hihi.. :)
    Tp cuaca mmg panas hr tu, ira pn x tahan..

    ReplyDelete
  6. kalau pegi kenduri or mane2 je lah, penat ngejor anak je, tp umi nye tak jugak kuruih2!hehehehe..

    ReplyDelete
  7. Haha.. pengalaman ya.. takpelah asalkan selamat pergi dan balik.. mujur kecil2 semuanya.. kalau yang besar2 mau lagi rasa panas tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...