Thursday, 26 March 2015

mata mama masuk habuk..


Assalamualaikum...

Hari ni mama rasa berdebar je,sebabnya hari ni 1st time mama lepaskan abg adam ikut rombongan sekolah. Harap-harap abg ok... paling menyentuh hati mama pagi tadi,masa abg adam tengah siap-siap nak ke sekolah...

"Adik nanti abang takde, adik jaga baby dekat taska tau,jangan bagi baby nangis..abang nak ke lawatan hari ni naik bas" okeh tetiba mata mama masuk habuk...

"Abang naik bas acik E ke? tanya adrien,sebab yang dorang kenal acik E tu je lah abg adam pun memang naik bas acik E tu hari-hari.

"Bukan..abg naik bas lain,bas jauh" Kata Abg Adam.

kata tecer taska..memang abang adam sangat-sangat menjaga adik-adik masa kat taska...Allahu Akhbar, senang hati mama mendengarnya...

Moga Abg Adam gembira ikut rombongan hari ini,mama tahu mesti Abang Adam tak sabar nak jadi bomba nanti..hehehe

Oh Abg Adam pergi Kidzania hari ini...Semoga perjalanan abang adam,cikgu dan rakan-rakan dipermudahkan..

Tak sabar nak tunggu abang adam cerita petang ni pasal lawatan hari ini.



Tecer wasap gambar..hehehe nampak gembira je abg adam tu..baguslah

Wassalam



3 comments:

  1. Seronok abg adam dpt jalan2..
    tgk muka happy & excited je..

    ReplyDelete
  2. anak sulung, memang gitulah karakternya
    walau kadang membuli, tapi diorang sangat bertanggungjawab
    teringat afif plak yang lebih kurang sama dengan adam
    semua benda ingat adik =)

    ReplyDelete
  3. alooooo mata achik pun masuk habuk jugak huuuu. memang karakter anak sulung kot ye kak. terlupa pulak kira. anak sedara sulung tu bukan sulung sbb sblm along pernah gugur. patut lah karakter dia tak sama mcm anak sulung lain huuu

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...