Thursday, 12 March 2015

member baik


Assalamualaikum...



adelya dengan cik pah dia,sekarang ni pergi taska pun nak bawa... ini masa ke pangkor hari tu,angkut juga cik pah dia..member baik lah tu sekarang

Kalau menyusu,tangan sebelah pegang cik pah,kalau abg-abg amik,menangis-nangis minta balik.

Saja mama beli zirafah ni,sebab adelya dok main bola sepak je dengan abg-abg dia.




kemain la manja sangat dengan papa dia tu...
dah boleh buat ayat dengan dua perkataan...

"mama..tujannn" (mama..hujannn)
"mama..ayer"

Kalau suruh kejut abg bangun tido,laju-laju pergi dekat abg " yeyennn...ngangun" "abamm...ngangun"

Kalau puji cantik,kemain suka lagi,siap senyum senyum tu... hai la anak dara sorang ni ye, manjanya pun bukan main lagi

Wassalam

5 comments:

  1. bestnyaaa ada anak dara sorang,, comel je... hihi,, kat rumah ni semua hero.,

    ReplyDelete
  2. sweetnya ... saya tiap hari dok kacau anak buah 7 bln ... gerammmm

    ReplyDelete
  3. alahaiiiii manjanya dia. abah pun ada sorg je princess tu mesti manjakan dia kemain hihihihi. uwais kira belikan ulat konon nk suruh dia gentel sesungut ulat tu sebab dia suka gentel nipple kite tapi tak menjadi pun huuuuu

    ReplyDelete
  4. sweet gambo dia dengan papa dia tu
    buat teringat dekat anak dara dengan papa dia
    pun manja sangat dengan papa dia, bukan boleh kena marah
    nama papa dulu dia sebut...hehe

    cik pah tu, dia adelya yang bagi nama ke. comel =)

    ReplyDelete
  5. Manjanya yaya dgn papa dia..
    Suka tgk gmbr yg bwh tu.. sweet..
    pinjam cik pah blh x adelya?? Hehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...