mama....tumpahhh

Assalamualaikum....

Anak dara sorang ni kemain lagi dia


Tengoklah tu...dituangnya air kotak atas sofa tu,pastu cakap kat mama, mama...tumpahhh...aha memang la mama percaya sangat air tu tumpah..masa dok cakap mama tumpah tu,dia boleh lagi tunggingkan kotak tu keluarkan air... Muka lak memang mukà tak bersalah je la..

Itu dalam mama dok jegil-jegil mata boleh dia tuang lagi air dalam kotak tu...kalau papa tengok ni mesti dah kena dengan mama sempat lagi snap pic hihihi

Wassalam

Comments

  1. huhuhu.. anak saya pun sama .. lagi kita cakap dahh takmo tunggangkan kotak tu lagiiii dia buat... pastu siap gelak-gelak... hihi..

    ReplyDelete
  2. hahahaha amboiii sgt dah la kusyen kain. garu kepala mama nk basuh haaaaa

    ReplyDelete
  3. betullah bila dia kata tumpah. cuma tumpah tu tumpah yang saja ditonggengkan ... heheheee

    ReplyDelete
  4. hehe...samalah dengan aisyah saya kak
    dia jerit beria air tumpah
    padahal dia yang tuang
    kalau papa nampak, memang nasiblah

    ReplyDelete
  5. Pandainya dia...
    hehe..mama baik, sbb tu dia selamber je tonggengkan kotak tu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts