Friday, 27 March 2015

abg penat ni..


Assalamualaikum...



Seronok abg adam pegi rombongan ke kidzania semalam...

Dapat jadi pilot,jadi dokte,jadi polis..siap dapat mandikan baby katanya..
"abg pandai ke bagi mandi baby?"
"pandai la mama,abg mandikan macam ni" tunjuk gaya mandikan baby.
"Tapi abg tak dapat jadi bomba" wah kecewa pulak abg ye,tak dapat nak jadi bomba.
takpe ada rezeki mama bawa abg pergi lagi nanti...

Seronok juga bila dapat naik bas dengan kawan2,seronok nampak bercerita dengan kawan2 masa turun dari bas tu sampaikan mama berdiri tunggu abg pun abg tak nampak. Ternampak je mama abg terus tersipu-sipu malu..hai la abg nampak mama terus berubah karekter yer...




penat sangat nih...minta papa belikan burger, abg tak ikut cuma yeyen dan yaya je ikut papa, abg berbaring sambil minta mama picitkan kaki,penat katanya,memang penat sangatlah tu,sebab malam tadi tak sepahkan rumah macam biasa hehehe.. sedap dok picit kaki abg,mama pusing tengok abg dah pejam..papa balik bawa burger,kejut makan pun dah tak bangun..papa angkat masuk bilik pun tak sedar..hmmm letih sangatlah tu...tapi takpe abg seronok jalan dengan kawan2 kan...

tunggu isnin depan pulak,adrien pun akan ke kidzania juga dengan tecer taska...

Wassalam

4 comments:

  1. saya ada planning nak bawa afif ke situ juga
    tapi tak tahulah bila
    bagus tempat tu kan, suntik pengalaman dan minat pada budak2

    ReplyDelete
  2. seronok sangat pergi kidzania yer

    ReplyDelete
  3. Wah.. syok la budak2 yg ke kidzania ni.. sampai penat gitu sekali nampaknya mmg enjoy btl adam kat sana tu

    ReplyDelete
  4. sonok bila tgk budak2 pegi kidzania. nanti uwais dah besar sikit lagi nk bawak jugak hihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...