Monday, 9 March 2015

mama.. duduk..duduk

Assalamualaikum....


Hasilnya bila abg adam yg snap pic,mama kena duduk je, nak kena ikut ketinggian abg adam...hahaha tp nampaknye dah bole harap utk snapkan gambar tu.

Mama...duduk duduk.. X nampak kepala katanya hihihi

Mana kami pergi?nanti la akak cerita..nk buat keje di sg besar kejap

Wassalam

5 comments:

  1. Comeynya mama..
    pandai abg adam snap pic. Blh la abg adam ambik gmbr mama dgn papa nnt.. :)

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha jenuh la gambar mama lepas ni semua dudukkkk je kihkihkih

    ReplyDelete
  3. Pandai abg adam amik gambar ☺

    ReplyDelete
  4. heheheee . nak buat camna , dah tinggi tahap tu je . boleh je ajar dia untuk snap mamanya berdiri ...

    ReplyDelete
  5. hehe...samalah dengan afif
    dah pandai nak ambil gambar
    aisyah pun sama sekarang
    ni cam kat shah alam tu kan kak

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

positif

 Assalamualaikum Semoga semuanya sihat dan di dalam rahmat Allah swt sentiasa. Lamanya tak menulis kat sini, hampir terlupa dengan blog send...