susu apa?


assalamualaikum...

ekoran dari cadangan dokte hari tu,
berikutan berat badan adelya yg tidak mencapai tahap ideal..



(gambar ihsan pakcik gugel)

inilah susu yg dokte cadangkan tu..
dah survey dibanyak pasaraya tapi harganya tetap sama,
nak tak nak demi kebaikan anak,akak beli jugak la,
850g RM80..
kita tengok apa perkembangan adelya selepas minum susu ni,
baru seminggu je guna,itupun dekat taska je,dekat rumah masih minum susu mama,
dekat taska pun tetap campur dgn susu mama yg mama bekalkan..hehehe

akak beli yang perisa vanilla..
akak sempat la rasa sikit,hmmm..mcm sedap je rasanya..
tanya tecer dekat taska,kata tecer adelya suka susu tu, xde masalah nak minum..
ok lah kalau macam tu, nak bgtau perubahan apa masih baru lagi,
jadi tak dapat nak kongsi lagi apa-apa perubahan adelya..
melalui pembacaan akak, ramai yg mengatakan susu ini bagus..

sekadar perkongsian

wassalam

Comments

  1. Wah.. ini jenamanya ya.. saya nk try belikan kot nazif suka juga. Budak 2 tahun 2 bulan no berat baru 9kg.. baju 1 tahun pun banyak yg longgar lagi. Muka je bulatm. Badan kecil

    ReplyDelete
  2. dulu mak saya pun kena beli susu ni
    mahal susu ni kan
    untuk berat tu, entah berapa kali consume aje tu
    apapun harap cepatlah naik berat adelya ye kak

    ReplyDelete
  3. Boleh cuba Mealshakes untuk perkembangan minda dan tubuh badan anak yang sihat. Mealshakes multivitamin berbentuk serbuk yang sangat lengkap dan diperlukan oleih kanak-kanak. Berperisa vanilla dan baunya sangat harum. Pasti si manja menyukainya :)

    ReplyDelete
  4. Semoga dgn tambahan susu baru ni, ada perkembangan yg baik..
    Tak pe la campur susu mama dgn susu formula, asalkan susu mama diteruskan sampai 2 tahun..
    Kakak aimy minum susu ibu sampai 2 tahun 11 bln.. hihi..

    ReplyDelete
  5. a'ah ramai yang kata susu ni bagus. insyaAllah moga Allah pelihara adelya, dan tambahkan berat badan dia amin

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts