abg kawasan tertewas


assalamualaikum...

abg kawasan sudah tewas???ahahaha
selama ni adrien la abg kawasan,asyik nak membuli abg adam dan adelya,
tapi sekarang sudah ada pengganti..
pengganti yg comel okeh

semalam adelya bermain dgn block,
abg adrien lalu sambil mencubit pipi adelya,
menjerit si kecik tu,
selepas itu adrien berbaring di sofa
tetiba adelya datang terus mencakar muka adrien
menangis la abg adrien dibuatnya...

hamboihh...mengganas lak si kecik tu,
risau mama dibuatnya..jgn la ganas2 sangat adelya,
kamu tu gigirl..



adelya dgn cik pah..
sebab taknak adelya main lori je,
mama belikan sekor zirafah utk adelya..

wassalam

Comments

  1. salam akak kawasan :) ... lama mghilang rupanya pindah 'rumah' baru kt sini... 'rumah' lama apa cerite?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..tak menghilang pun,rumah lama simpan dlm gobok dah huhu

      Delete
    2. ooo...harap2 umah baru ni bertahan lama... rajin betul yek mgemas rumah baru ni hihi
      keep it up...

      Delete
  2. Haha.. abang kawasan tu abang yang baik.. dia sayang adik gitulah.. kat rumah ni macam tulah juga, sekali sekala nazif pun ada pukul abang.. ai.. budak2 kan.. risau juga kan.. nak anak2 baik2 dan mesra saja..

    Ooo kawan dengan zirafah ya.. ingatkan apa cik pah tadi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..budak2 ni panggil cik pah kat zirafah tu hehehe

      Delete
  3. hehe...anak dara saya pun
    lagi lasak dari abang dia kak
    kena buli aje abang dia =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakkkk...minta ampun
      nak publish komen akak tadi, tertekan button delete plak
      sori kak =)

      Delete
    2. haih xpe la yana..dah terdelete nak buat macam mana..hehehe

      Delete
  4. Hehe... Adelya balas dendam ye :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts