Tuesday, 21 October 2014

buah hati papa ni


buah hati papa..
macam ni lah gayanya..




papa bawa kereta pun nak duduk atas riba..

kalau adelya tido dalam kereta mama lega,
kalau adelya berjaga..
hmmm macam inilah, puas dia bergaduh dengan mama,
sebab nak duduk atas riba papa,
bila dapat duduk je senyum bangga,
tengok la tu..
tak pandang mama dah..
macam2 kamu ye adelya

wassalam

4 comments:

  1. melekat dgn papa memanjang lah ni ... bahaya juga bila sedang memandu .

    ReplyDelete
  2. Haha... anak perempuan rapat dengan papa ya. Patutla dua abang naim dan nazif ni melekat je dgn mama.. adoi...

    ReplyDelete
  3. amboi sampai gitu dia rapat dengan papa
    siap tak mahu pandang mama dia tu
    mau jealous mama dibuatnya =)

    ReplyDelete
  4. Amboi.. Anak papa ye. Mentang2 la gigirl. Hehe... Sket lg mama nk kepit ngan papa pn dia menyelit tgh2..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Report card anak-anak

Assalamualaikum... jumaat 6 julai mama ambik cuti sebab kena ambik report card anak2, kebetulan sekolah agama dan pasti buat hari yang sam...