bila papa mengajar


assalamualaikum...






bila papa mengajar macam nilah gayanya
tengok la tu, rotan mesti kat tangan
garang sangat papa ni..
kalau buat sepah marah,
kalau belajar main2 marah..hehehe
tengok la tu adrien nak kena rotan bontot

tapi satu malam tu..
akak dah kat bilik,pastu dengar suara kecil ketawa2
tengok2 dua beradik tu naik tangga berpimpin tangan
sambil si abg bercakap
"jom cepat dik..kita biar papa yg kemas"
si adik pun tergelak2 sambil menuju ke bilik,
dekat bawah terdengar suara papa membebel...
wahahaha...rupanya dorang kenakan papa..
sepahkan mainan pastu tinggal biar papa kemas...
macam2 akal dorang ye..

wassalam


Comments

  1. samalah cam suami saya kak
    garang betul dengan anak
    saya tak berapa suka dia mengajar sebenarnya
    tapi kadang tak ada pilihan...hehe

    ReplyDelete
  2. kalau papa dengar tu mesti tak jadi nak bebel hihihihihi

    ReplyDelete
  3. haha... saya boleh bayangkan keadaan ni, mesti macam naim nazif juga, kena tegur dgn mama r papa kan depa mula berkomplot nak buat apa2 berdua, kononnya protes...

    kenapa ya anak tak takit kita? ai, tak suka tau..

    ReplyDelete
  4. Ekekeke...berpakat adik beradik kenakan papa yerp. Naughty tau.

    ReplyDelete
  5. Papa yg garang pn kene ye? Hehe..
    Bdk2 pnjg akalnya..
    Xpela papa garang, berbaloi dgn result cemerlang abg adam.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts