kami purple dan boss


assalamualaikum...

salam jumaat yg cukup indah..alhamdulillah

hari ni ada sesi bergambar untuk seksyen dekat ofis akak ni,
geng gugurl berjanji nak pakai purple
hehehe..siap berjanji tu, mujur la ada tudung kaler purple



ini bukanlah gambar yg diambil oleh photog ye..
ini gambar yg diambil sebelum sesi photoshoot sebenar
bos akak yg wanita bertudung putih berdiri tu..
org dah wasap pakai purple, dia boleh lupa pulak..
baik punya anak buah,biar bos berdiri hahaha...

citer pasal bos la sekejap..
orang kata bos wanita ni cerewet, tp bg akak
bos akak nih paling sempoi,walapon kalutnya tu mengalahkan apa ntah,
bercakap takde koma,apatah lagi noktah..
sampai kita yg tengok dia bercakap ni naik semput dibuatnya..

apa pengarah suruh dia buat,semua dia buat,
kami yg tengok ni rasa letih dan kesian.
sangat bertolak ansur..kita bagi pendapat,
kalau baik dia akan terima(tidak mcm bos sebelum ni,cakap kita ditolak mentah2)

jika kita tengah sibuk,tak sempat nak buat apa yg disuruh,
dia akan buat sendiri,lepas tu siap tanya kita pulak
"apa lagi yg awak nak saya buat?matchkan frame ke,bagitau la.."
hahaha..sebab dia tau akak ni tak reti nak match2 kan excel ni.

ok itu je bebelan akak buat masa ni

wassalam

Comments

  1. tak berapa nak jelas muka bos tu, nampak cam muda lagi
    untung dapat bos bertolak ansur ni =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muda lagi bos akak tu,baru 33tahun umurnya

      Delete
  2. salam kenal kak..baru sempat datang sini..memang minggu ni sibuk skit..

    untung la dapat bos senang nak kerjasama ni..kita yang keje dok bawah ni pon tak stress..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe lambat pun..betul tu seronok dpt bos yg baik mcm ni

      Delete
  3. yg lelaki tak pakai pepel jugak ke..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg lelaki sepatutnya biru,tapi hari kejadian ni cacamarba dah kalernye

      Delete
  4. wahh meriah dengan tema purple gitu :)

    ReplyDelete
  5. seronok bekerja dgn boss yang sporting....
    Dah la anak buah siap buli boss berdiri kat belakang.... hahahaha

    ReplyDelete
  6. Ni macam, seronokla akak dan kawan2 ya.. kita ni kalau bis jenis memahami dan orihatin kita mmg lega nak kerja kan. Drp bos yang jenis tak nak faham kita, nak kita ikut kptsan dia je..bengang la rasanya kan..

    Sesi fotografi utk staf 2014 kat sekolah kami dah tangguh utk 4 kali. Entah la kenapa jadi gtu tahun ni .. lawala korang baju purple gitu..

    ReplyDelete
  7. Cantik dress k.lah..
    Untung dpt bos memahami.
    Kita nk bekerja pn smgt klu dpt bos yg baik. Mudanya bos kak lah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts