bila mama memasak


assalamualaikum..

saja nak tunjuk jangan marah yeee...




haaa... tuuu diaa

antara masakan mama,
dalam banyak2 makanan ni ada satu yg bukan akak masak sendiri,
cuba teka yg mana satu???
cer teka..cer teka..hehehe

nasik lemak buah  bidara...ikan merah stim limau untuk anak2,ayam masak halia
spageti bolognaise, tempoyak daun kayu,fish n chips
kerabu mangga,udang kunyit,sup bebola dan burger mabelles



antara manisan yg pernah akak buat

cheskut stoberi,aiskrim goreng, mini pavlova
puding triffle,puding roti pelangi,pulut mangga
butir nangka, puding karamel dan sagu gula melaka
haishh..dah lama tak buat 
tengok gambar nih rasa macam teringin lak nak makan..
paling seronok bila masak je habis anak2 makan...

wassalam

Comments

  1. wah! selama mengenali akak dalam dunia blogger
    saya memang tahu akak ni cukup rajin ke dapur
    untung anak-anak dan si suami
    saya pula yang masih baru bertatih, tapi ada juga niat menghidangkan
    yang terbaik buat keluarga =)

    ReplyDelete
  2. akak...yummy yummy... suka kan tengok balik gambar2 masakan sendiri hihihi especially saya ni yang baru belajar dunia dapur, rasa sangat bangga la walau pada orang lain tak semengah langsung hihihi,

    ReplyDelete
  3. ok terus jeles tengok pavlova akak menjadi nguuuu

    ReplyDelete
  4. Bestnye.. Semua sedap2.. Untung dpt mama pandai masak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts