persamaan dan perbezaan


assalamualaikum...

akak muncul kembali..hehehe
macam banyak waktu senggang lak ye
dalam stress membuat kerja ni,
hiburkan hati seketika
menatap wajah2 chenta hati mama ni

mencari perbezaan dan persamaan pada wajah mereka..

haaa...hilang stress sekejap ye




abg adam disekitar umur sehingga 2 tahun..
kecik2 tembam dah besar ni,kurus pulak mama tengok


abg adrien sehingga umur setahun...
masih tembam sehingga kini..



adelya azra sehingga kini...

cuba tengok ada tak persamaan wajah mereka..
mama tengok nak sama je wajah anak2 ni masa kecik2 dulu
abg adam bila mama tunjuk gambar dia masa kecik dulu,
dia kata itu adrien bukan dia..taknak mengaku tu...nak pulak kalau mama tunjuk gambar comot dia..


siapa yg lebih sama dengan papa?



dulu minum susu botol sama2 abg adam dan abg adrien nih..
sekejap je mereka dah besar..


kami...berdua,bertiga,berempat dan berlima..

bukan setakat perbezaan anak2..
perbezaan mama papa macammana lak?
papa sebelum kawin kurus kering..
sekarang ok lah berisi sikit,takde la macam jerangkung dalam almari dah..hahaha
mama?..rasanya mama macam maintain jek..
hehehe..

wassalam

Comments

  1. hehe...rasa terhibur pula tengok entry ni petang gini
    bebudak nak sampai umur beso memang ada nampak perbezaan
    akak memang tak nampak perbezaan lah, sekarang pakai cermin mata aje kan
    suami tu memang betul, sama dengan suami saya...hehe

    ReplyDelete
  2. Eh..saya pun ada koleksi gambar anak2 macam ni. Nanti saya buat entry tunjuk ya. Tapi konsep lain sikit la.. suka kan mengumpul gambar anak2 yang comel2 ni.. kalau.boleh semua nk dijadikan koleksi..

    ReplyDelete
  3. ehehehehehehehe adelya lain sikit. mungkin sebab dia gegirl kot

    ReplyDelete
  4. Rindu masa diaorg kecik2 kan..
    Adrien bam bam.. Hehe..
    K.lah maintain je kurus.. Bestnye..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts