eppy besday papa..eppy besday papa


tarikh 9 okt 2014..

besday en.azmi,
pepagi akak bagitau abg adam,
"nanti papa turun abg nyanyi la happy besday papa tau,hari ni besday papa"
"ye ke mama..ok"

bila en.azmi turun abg adam malu2 lak nak nyanyi..
"abg malu la mama"
Ish3 abg adam nih nak nyanyi kat papa pun malu ke? hehehe

dalam kereta baru abg adam nyanyi
"eppy besday papa..eppy besday papa.."
hehehe...
 
 


macam biasa la..
takde sambutan apa-apa pun,beli kek makan dengan anak2 je.

tengah hari en.azmi datang opis,pegi makan dekat wong solo, ingat akak nak belanja tapi adik ipar datang dengan kawan dia,kawan dia yg belanja hahaha...

balik rumah petang tu,beli kek sebijik dekat baker's cottage sek.18.
hmm..sejak dua menjak ni memang akak beli kek kat sini je,sebab keknya sedap dan harga pun berpatutan...
abg adam ngan abg adrien yg tak sabar2 nak potong kek tu,
siap dorg makan dulu coklat yg bulat2 tu,
tunggu papa lambat sangat..
ok lah kek yg kecik tu makan 5 beranak,itupun ada separuh lagi...

abg adam lak tak sabar nak tunggu kek besday dia,
abg sabar ye..bulan 12 nanti...

dengan pertambahan umur ini, moga bertambahanlah keimanan dan ketakwaan en.azmi..
dan semoga berjya dalam setiap apa yg diusahakan..
berjaya didunia dan diakhirat..

wassalam

Comments

  1. happy belated birthday buat papa adam, adrien & adelya
    moga dipanjangkan umur, murah rezeki, dirahmati ALLAH
    dan bahagia bersama ahli keluarga tersayang =)

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Lahir Abg Mie..
    Semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia dan happy selalu..
    Semoga berjaya didunia dan akhirat..
    Amin...

    Ada jgk kek besday papa.. ayah aimy xde kek pun.. hihi..

    ReplyDelete
  3. happy birthday en azmi, may Allah bless u. hahahaa anak2 la yg teruja kan.

    ReplyDelete
  4. Eh.. saya pun pernah beli kek kat kedai seksyen 18 ni.. alahai.. tak jauh mana la kita ni kan..pusing2 kawasan sama je.


    Selamat hari jadi buat en azmi.. semoga panjang umo n sentiasa dimurahkan rezeki. Moga kerja baru ni baik2 sahaja..

    Pemalu abang adam nak menyanyi ya..

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir suami akak, moga sentiasa diberi kesihatan yang baik dan berjaya dunia akhirat amin

    memang kak, kek kita dorang yang teruja lebih hihihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts