hari ini dlm sejarah


assalamualaikum..


hari ini dalam sejarah betul la..
tengok tu akak punch pukul berapa???

adoi lewat setengah jam tu..
tapi ini bukan kesalahan akak,
akak dah sampai awal,tapi pemegang kunci lak yg terlewat,
so merah la punch card hari ni..

nak menangis tengok kaler merah,
sepanjang tempoh ini akak menjaga agar tak bertukar kaler,
tapi apa nak buat,
mungkin ada hikmah disebaliknya kan..


ramai2 kita beratur depan pintu..hehehe

wassalam

Comments

  1. "berbunga" lah kad akak bulan ni ye hihihihihi. takpe la kak. sekali sekala lagi pun bukan salah akak

    ReplyDelete
  2. hehe...tak apa
    bukan sebab akak pun kan
    cam saya ni, kerap juga lewat

    ReplyDelete
  3. takper la..boleh ramai2 beratur sesama.. tapi tu la, tak best kan sebab kita nak cantik jer kad nya.

    ReplyDelete
  4. Da x pakai punch card. Tp menjaga jgk attendance spy x terlebih dtg lewat. Huhu sedih kene tolak markah kpi sebab dtg lewat.

    ReplyDelete
  5. Haha.. sekali sekala berlaku perkara luar jangkaan ya.. takpe kak. Sama2 dgn yang lain tu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts