mereka bertiga


assalamualaikum


gaya 3 beradik nih...
macam-macam kerenah ada




tengoklah tu tak menyempat nak duduk
ini minum ayer onggik la ni
semua berebut nak minum segelas air
si adelya tu pun nak join jugak
semangat dia menengok abg adrien minum
dapat sesudu abg suap terus tersenyum

minum segelas air pun bisingnya macam ada kenduri kat rumah
papa takde boleh la kita menyepah sikitkan..hehehe
papa ada semua kena kemas...
peace yaww

wassalam

Comments

  1. Apa ayer onggik tu? Horlick ke? Haha.. lawa sebutan tu.
    Patutla rumah kemas, takut papa ya. Rumah kami ni sentiasa selerak kecuali masa ada Atuk dan Opah. Pandai pula tak selerak kalau opahnya datang..ahai

    ReplyDelete
  2. comel adelya tersengih gitu =)
    samalah dengan anak-anak saya kak
    pijak semut tak mati kalau papa ada...hehe

    ReplyDelete
  3. Suka adelya ye.. Comel la dia.. Lama x jmpa..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts