Tekun sangat nihh

Assalamualaikum...


Apalah yang tekun sangat tu agaknya ye..hihihi gambar atas tu buah hati mama dan adik-adik sedang berbincang nak makan dimana..sebabnya adik ipar mama dan wife nak belanja kami semua makan...yeay seronok makan free.

Gambar bawah tu pulak tekun sangat mengoder tuh...hihi nampak konfius muka budak yang ambil order tu..bukan apa suasana gamat sangat,kami makan dekat pizza temerloh.. Alhamdulillah kenyang..

Terima kasih icong dan ira belanja kami semua,siap belikan mainan lagi untuk adam,adrien dan adelya..moga terus dimurahkan rezeki ye..

Allahhummasolli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam


Comments

  1. mmg nampak sgt tekun kekdahnyer hehehhe

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah
    ppsstt:akak, hadiah saya blm pos lg tau.
    kalau dh pos nti saya msg ye..

    ReplyDelete
  3. wah...rezeki orang nak belanja kan
    makan kat mana tu
    mesti bebudak tu seronok dapat mainan

    ReplyDelete
  4. makan free kan. sape je yang tak suka ekekekeke

    ReplyDelete
  5. Huntung lah ada orang belanja. Memang kusyuk betul tu ☺

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts