sambut besday princess adelya di taska

Assalamualaikum...

petang sambut besday adelya dekat taska, takde apapun mama cuma bagi sebiji kek untuk meriahkan majlis je...mama share gambar yang tecer hantar melalui whatsapp, banyak gambar tecer bagi tapi mama share sikit je lah...


bukan main lagi tecer siapkan, siap ada bunga kat atas kepala tu hehehe...tapi muka takmo senyum pun, banyak gambar yang tecer bagi kebanyakannya macam tu lah muka princess adelya ni...( bak kata mommy..mentang-mentanglah cantik, sombong pulak...tengok kakak daeisha ni sedar diri tak bape lawo..senyum je selalu bagi nampak manisss...) adehhh mommy tu saja je kan..semua pun comel dan cantik..


Bergambar dengan abang-abang pula, abang adrien tu manis je tersenyum, abang adam kontrol macho, adelya juga yang masih takmo senyum..



bersama kawan baik...ehsan..amboi bukan main dia ye..muka ada sikit senyum..mereka berkongsi bulan kelahiran juga,adelya 22hb ehsan pula 29hb ogos tahun pun tahun yang sama..


bersama kawan-kawan taska yang lain..


Haa..yang ini baru nampak senyuman diwajah adelya..susah sangat tu nak senyum, puas tecer suruh senyum...

itulah sedikit coretan dimajlis adelya semalam...kenangan untuk adelya bila besar nanti...

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyida Muhammad

Wassalam

Comments

  1. Wahhh bestnyaaa. Kek tu sedapnyaaa.
    psttt. Nani duduk Jerantut. Akak kat mana , pahang?

    ReplyDelete
  2. alolo...manisnya dia bila senyum =)
    bukan sennag nampak dia senyum tu =)
    mesti adelya dan abang-abang sonok kan
    dapat celebrate dengan kawan-kawan =)
    acik yana tumpang happy =)

    ReplyDelete
  3. hepi belated besday adelya..
    dah besar anak dara sorang ni..
    sonok ler dapat potong kek ngan kawan..

    ReplyDelete
  4. comelnyaaaaaa pincer adelya ni haaaa

    hepy belated besday sayang. moga sihat tubuh badan. berjaya dunia akhirat amin amin.

    teringin nak ada anak dara pulak hihihihi :p

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday adelya. Kek tu...sedapnya.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts