berani, berkeyakinan dan kalut

Assalmualaikum....

Ini berkenaan anak mama yang no 2, siapa lagi kalau bukan adrien aryan...




tengoklah apa komen tecer taska adrien tu...berani,berkeyakinan dan kalut...hehehe

oklah tu berani dan berkeyakinan, tang kalut kalut tu takpe boleh diuruskan lagi.

adrien..selalu kalah dengan adelya yang sangat garang tu...manja sebenarnya adrien ni kadang-kadang datang sebelah mama duduk je dekat mama,rajin sangat bersembang walaupun kadang-kadang mama tak tahu apa yang adrien cakapkan sebab adrien masih pelat, tapi mama tetap layankan saja...seronok juga dengar pelatnye tu.

setakat ni..paling susah nak bangun pagi, jenuhlah kalau dah sekolah tahun depan, mandi pagi pun ikut mood kadang pergi taska tak mahu mandi,kadang orang dah keluar rumah dia baru lah terhegeh- hegeh nak mandi, geram je mama ni tau tak.

petang kadang papa tak bagi anak-anak main dijalan, papa kunci pagar tapi adrien nih pergi panjat pagar dan keluar juga bermain dijalan aiii... geram pula mama dibuatnya lepas tu abang adam pun tirulah aksi adrien tu.

kalau mahukan sesuatu adrien mesti minta sampai dapat, A yang dia kata maka A lah yang mama kena buat dan ikut, susah keputusan dia nak berubah tu..memang tetap pendirian budak sorang nih.


adrien dan bantal busuknya berpisah tiada...hehehe tengok bukan satu bantalnye tu sampai 2 pulak tu, bantal tu pun dah lembik tau.sarung pun takde, bawak bantal ni pergi taska tapi sampai taska dia tinggal je dalam kereta..tahu pula dia malu ye dengan tecer dan kawan-kawan.

Mama sayang adrien dunia akhirat tau...

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyida Muhammad

Wassalam

Comments

  1. Hehehe...oklah tu cantik jugak hasilnya...
    Blh auntie pinjam bantal tu x :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum
    Saya jual powerbank,oppo n3,iphone dan gadjet lain
    jemput lawat blog saya

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    lawat IG untuk lebih banyak gambar nurnasuha96_
    whatsapp +60196117811

    ReplyDelete
  3. ni klu mlm , mama x de x pe janji ada bantal busuk ... besar bila ada makwe , kena buang ye ... hehehee

    ReplyDelete
  4. cantik je hasilnya...
    apa2 pon setiap anak berbeza kan..
    hehe.. auntie pon ade bntal busyuk dulu..
    ntah camner leh berpisah akhirnya...
    lps jumpa psangan hidup kot.. hehe

    ReplyDelete
  5. Ok ni bakal anak yg tegas... hehehe bantal busyuk tu biasa la... budak2...

    ReplyDelete
  6. mmg berani sungguh la kan siap pnjt pagar
    ttp pendirian tu bagus
    smga adrien mmbsar sbgi anak yg soleh aamiin

    ada jga bntal ucuk ye
    nsb tinggal dlm kreta, kan !

    ReplyDelete
  7. Karektor anak kedua agaknya ni ya.. saya baca ni teringat pada Nazif..agak sama perangai yeyen dan nazif ni.. ada masa memang rasa nak marah, ada masa kagum dan ada masa yang lain sayu tgk gelagat anak2

    ReplyDelete
  8. karakter dia sama macam aisyahlah kak
    dia hisap jari juga kan?
    mulut dia kalau dapat bercerita...macam bertih jagung
    cuma kita nak paham dengan tak aje
    aisyah pun pelat juga...hehe

    ReplyDelete
  9. pandai dia lukis dan warnaa.. cantikk

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts