semalam punya cerita


assalamualaikum...

ini semalam punya cerita ditaska...
saja bagi sebiji kek kat taska..
untuk gumbirakan anak-anak dan kawan-kawan mereka ditaska
sempena besday adelya..
abg adam yang pilihkan kek..
untuk besday dia nanti,dia pun dah siap request kek apa..
inshAllah..umur panjang mama tunaikan nanti ye abg...





gambar-gambar yang tecer wasap pada akak...
hehehe adelya menangis pulak, 
taknak potong kek dengan abang,
bila tecer amik baru ok nak senyum...
abg adrien gak cool...buat peace tp tak jadi-jadi hehehe

semangat mama..siap bekalkan baju sama kaler lagi kat taska..
tema merah.. utk anak-anak je la..
saja bagi sedikit rasa gembira buat anak-anak..
sebab lepas ni mama kena balik lambat hari-hari..
masa menulis nih..mama kat ofis sedang rehat sebentar...
akan bekerja dihari sabtu dan ahad...

sedih lak hari ni terpaksa hantar anak-anak ke taska..
kalu tidak tak hantar tapi kat lorong rumah akak tu ada gotong-royong utk jamuan raya malam ni jadinya terpaksa la hantar taska.
en.azmi nak memasak..

harap-harap next week punya program utk anak-anak berjalan lancar..

wassalam

Comments

  1. Program apa tu sampai kena kerja sabtu ahad ni kak? Semoga semuanya berjalan lancar ya..

    Syoknya cikgu suka hantar gambar aktiviti anak kepada parents... kami tgk di fb je setakat ni ..

    ReplyDelete
  2. wahhhh sonoknya adelya sambut dgn kawan2. Uwais kat sini kami sambut dengan mak ngasuh dia jela kot hihihihi

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak, comelnya anak2. geram tengok. heee

    ReplyDelete
  4. happy birthday adelya..
    seronoknye dpt sambut besday ngan kawan2..
    wah.. abg adam da tempah kek.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts