keje..keje...


assalamualaikum...

sudah mula kena balik lambat sekarang nih,
minggu ni pun sabtu ahad bekerja..








borang yg bertimbun perlu dikey in dalam sistem..
baru suku je nih..ada banyak lagi..sob...sob...sob..
tapi takpe demi sesuap nasi utk anak-anak..hehehe

sekarang hari-hari anak2 lak yg kena amik mama dekat ofis..
apa taknya hari2 pukul 7 baru mama balik..
en.azmi amik anak2 dulu kat taska lepas tu baru datang amik akak di ofis,
hari-hari la anak-anak lepak kat tasik dulu sementara menunggu mama..

kesian jugak dekat anak-anak tapi terpaksa la,
en.azmi pun tak kisah,dia faham keje akak macam mana..
bukan selalu pun,ini disebabkan tahun ni ada banci perdagangan edaran yg jabatan akak buat,
jadi agak sibuk la, kerana tarikh tutup banci dah hampir sampai..


moga segalanya berjalan lancar sehingga banci ini ditutup..



wassalam
 

Comments

  1. Ooo ini kesnya.. takpe, insyaAllah keadaan ni sementara je.. moga kerja akak ni berjalan lancar dan berjaya dgn baik ya.. amin

    ReplyDelete
  2. wah, menimbun tu
    apapun semoga semuanya dipermudahkan =)

    ReplyDelete
  3. moga dipermudahkan buat akak sekeluarga. budak2 tu mesti suka dapat tengok tasik tu nak pulak kalau ada ikan dalam tu ;)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak .. salam perkenalan. sheila BW sambil follow sini. kesiannya akak, kerja berlambak tu. kalau sy, mau juling nak menaip masuk sistem ... semoga dipermudahkan buat kerja tu ya kak...

    ReplyDelete
  5. hari2 balik kul 7, kene la abg mie masak ek?
    tak pe la.. sesekali anak2 amik mama kat ofis.. seronok jalan2..
    hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts