beraya lagi kita


assalamualaikum..

dalam sibuk-sibuk nih masih sempat beraya kan...

hehehe..


beraya di opis je dengan kawan-kawan.
siap ada photo booth dan props..
apalagi jangan lepaskan peluang untuk bergambar,
jamuan raya yang cukup meriah siap ada stall eskrim tuh..
memang kenyang perut soka hati la dibuatnya...


ini anak-anak beraya kat taska...
hehehe bole mama lupa bagi baju raya masa hantar ke taska
terpaksalah en.azmi pegi hantarkan baju raya anak-anak..
meriah je anak-anak beraya...
macam biasa..tecer yg wasap gambar ni untuk akak...

oklah hari dah 30 syawal kan..sekejap je rasa..
update cepat-cepat je...
mari buat kerja semula...
ada masa akak hapdate lagi ye

wassalam

Comments

  1. bestnyer sambutan raya dekat opis tu
    ada photo booth lagi =)
    adelya dah boleh berjalan ke? comel ler dia
    kalau berambut lagi comel tu =)

    ReplyDelete
  2. bestnye dpt sambut raya dgn kwn2 ofis wp da nk abis raya..
    company ira xde sambutan thn ni, masa jamuan raya department plak ira mc.. huhu..

    ReplyDelete
  3. kitorang jumaat ni br nk sambut..anak2 pun sama.

    ReplyDelete
  4. Lawa baju hijau anak2 akak ni.. nampak ceria dgn diorang tu

    ReplyDelete
  5. sweet je tgk dorg bertiga tu. berkepit aje hihihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts