el nino punya pasal la ni


assalamualaikum...

salam jumaat..
2 hari lagi ramadhan akan muncul, semoga ramadhan kali ini lebih baik buat kita.

sudah agak lama cuaca panas..
alhamdulillah pagi tadi hujan turun juga.

fenomena el nino ni menyebabkan abam adrien dapat peel baru..
patutlah 2,3 hari ni akak tengok dia asyik ke dapur buka peti ais,
ditanya cari apa? dia tak jawab..

sudahnya semalam..dia dok bertapa gak depan peti tu..
akak tanya la nak air ke???

"iyen..panashh.." kata dia

hahaha...panas pun agak-agak la nak oiii...


tengok..siap dgn bantal busuk dia hangkut duduk depan peti ais tu..huhuhu

budak sorg nih memang tau..ada je akal dia...
memang lawak abam adrien nih, tengoklah tu sampai muncung mulutnya tu..

harap-harap cuaca yg panas nih cepatlah berlalu ye...

wassalam

Comments

  1. Haa... kelakar abam adrien ni. Eh, abam? Nazif pun sebut Abam kalau dia nak panggil Naim. Hihi.. kat rumah ni pula, pesen angkut ais berkali2.. pnas air biasa katanya..

    ReplyDelete
  2. hehe...kelakarlah adrien ni
    pandai juga dia dapat idea dok depan peti sejuk tu...hehe

    ReplyDelete
  3. salam kak AA..
    hihi..hai la adrien ,..sampai ke peti ais duduknya..
    tp mmg panas la sekarang kak.. kalo tido malam bukak baju anak2 cma.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. hehe.. lawak la adrien ni.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts