tahniah pak cik


assalamualaikum...

alhamdulillah rezeki dari Allah,
adik akak berjaya dalam temuduganya di SPA.
dapat berkursus sebagai pegawai perubatan di ulu kinta...

seorang la yg ikut jejak akak keje gomen pasni hehehe...
itupun dah banyak kali dipanggil temuduga,
alhamdulillah..yg ini melekat, dah rezeki adik akak kan...
syukur alhamdulillah...



si baju merah itulah pakcik epul..
adik akak..(gambar lama ni,masa adelya warded hari tu)
inilah yang adelya paling takut...hahaha
pakcik lalu sebelah pun dia dah meraung...
nampak tak..apa maksud dia tu pakcik???
maksudnya..ko tak ensem..kihkihkih

ok lah berkursus baik-baik..semoga terus berjaya ye...
doa kakak ini sentiasa bersamamu...

wassalam

Comments

  1. adik saya pun hari tu temuduga tuk kursus yang sama
    tapi bukan rezeki dia, menangis cam mati bini =)
    tu dah kali kedua dia p temuduga
    puas memujuk =)

    ReplyDelete
  2. wah, tahniah buat adik akak. HA ke jawatan dia tu? bestnya tu, bukan mudah nak lulus interview kan..
    Kenapa Adelya tak suka pakcik tu, tahu pakcik nk kerja di hospital ya> Adelya tak suka hospital kan?

    ReplyDelete
  3. tahniah adik kak lah..
    semoga berjaya menamatkan kursus dan terus bekerja..
    :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts