memang mabelles lahhh

assalamualaikum...

satu hari kawan akak buka bekal, 
katanya kakak dia yang bagi...
sekali bukaaaa....
wahhhhh....
 
terus kecur air liur..
memang mabelles tahap gaban lah..
dah lama lak tu tak makan..hehehe
 
 
 
 
 
tu diaaa...ubi kayu rebus dicicah lak dgn sambal pedas..
memang pedas akak makan sampai berpeluh..
walapon dok dalam aircon
akak memang suka ubi rebus nih, ubi rebus sira gula pun akak suka,
dulu-dulu arwah mak penah buat..
pucuk ubi rebus pun akak suka..hahaha semua suka lah..
dulu-dulu kat kg ada pokok ubi, selalu la arwah mak buatkan akak
pucuk ubi masak lemak campur ikan masin..wahhh sedap sangat..
 
hoihh citer pasal makan lak dah la posa hari ni..
ok la..jumpa lgi ye
 
wassalam
 

Comments

  1. hehe..saya pun sama.semua berkaitan dengan ubi kayu saya suka.balik kampung masa cuti hari tu ada jiran bagi ubi rebus cicah ngan kelapa parut..Fuhh

    ReplyDelete
  2. menjejeh air lio baca ni.. masak lemak cmpur ikan masin sy suka.cicah pulak dgn sambal belcan

    ReplyDelete
  3. Wah... sedap ni. Saya teringat masa balik kg hari tu. Mak masak sikit. Balik kejap, makan sikit tu rasa best sangat ubi kayu muda..

    ReplyDelete
  4. saya pun suka ubi rebus!
    terbaiklah kak

    ReplyDelete
  5. bestnye ubi rebus. lama x makan.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts