dah lasak anak dara ni ye


assalamualaikum semua...

ini cerita anak dara akak yg sorang tu la...
ini kisah sebelum warded hari tu...
kemain dia dah lasak ye...







dah panjat grill okeh..
dia panjat tu sebab geram nak join abg-abg main kat luar agaknya.
waktu tu abg-abg dok main basikal kat luar,
adelya dlm rumah dok jerit-jerit tengok abg-abg...
udahnya dia panjat grill tu..
lagi seronok bila abg-abg dok bagi semangat kat luar tu...

ini kalau dibiar mau lepas ke atas tu...
haish la kamu adelya...


ini dia panjat tangga, sambil kejar abg-abg,
akak biar je nak tengok setakat mana adelya larat mengejar...
rupanya sampai atas dia kejar..sambil menjerit-jerit ikut abg...

oh ye..akak tak biar adelya naik sorang-sorang,
akak ikut dari belakang nak tengok, adelya naik sampai mana...hehehe
larat juga kamu ye dik, naik sampai atas...
tengok muka adelya puas hati je dapat kejar abg...

lasak ooo...ini budak..
tapi kalau ada org datang rumah, dia melekat je kat mama dia, takut org amik dia...
masih tak mahu dgn org nih...
moga anak-anak mama terus sihat dan cerdas ye

wassalam

Comments

  1. hihi.. dh mula jenal org memilih ye..
    smga cepat sihat ye..
    *thanks akak..

    **akak, blog lama xtif lagi x.. sy asyik je nk singgah ke sana. hihi

    ReplyDelete
  2. wah, dah pandai panjat tangga dan grill ya, Memang anak dara cergas ni. ada dorongan daripada abang-abang tu, lahi cepat perkembangan Adelya ni ya.. saya pun jenis biarkan anak melasak, kita ikut je dari belakang, bagi dia belajar meneroka apa yang ada di sekeliling dia..

    semoga terus sihat dan membesar cergas ya..

    ReplyDelete
  3. Salam Kak..
    Hehehe..kuruih la mama dia.. tingginya panjat grillll

    ReplyDelete
  4. comellah adelya ni, geram nak cuit pipi =)
    samalah anak dara saya, si aisy
    lagi lasak dari abang dia =)

    ReplyDelete
  5. hebatnya adelya.. da panjat2 ye..
    kakak aimy dlu pun panjat2 jugak..
    tp sbb takde tangga ngan grill utk dia panjat, so limited sket la kawasan dia nk panjat. hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts