hi tea bersama abam-abam


assalamualaikum...

jom kita ber hi tea bersama dengan abam-abam sayang nih..

kemahin lagi budak berdua ni tau..




tengok la tu...
suruh beli mainan masak-masak untuk adelya katanya..
tapi yg lebih-lebih main??? hehehe
semangat betul menuang teh kononnya...

akak siap bg cadangan isi air betul
sekali en.azmi menjeling daaa...
" jangan buat pasal.." katanya
hahaha...takut satu rumah basah la tu dikerjakan dek anak-anak..
mujur masa cakap tu,en.azmi je yg dengar kalau abg adam yg dengar...
harus dia letak air betul dalam teko teh tu..huhuhu

dah lama abg adam minta belikan mainan masak-masak untuk adelya,
tapi akak malas nak belikan lagi,bukan adelya pandai main lagi pun...
abg adam je yg lebih-lebih...katanya baby nak main,
baby main la sangat kan...
hehehe...xpe la sekurang-kurangnya takde la adelya dok tolak lori je..

akak belikan set teh ni je..udah abg adam tanya..
"mana dapur dia mama..abg nak goreng ayam ni"
hoiiihh..nak berdapur pulak,
nanti nak ye mama angkut dgn mesin basuh dan seterika sekali,
tengok dekat mr diy tu semua ada,
memang rasa macam nak hangkut je semua,sbb cumil...
hahaha sekali mama dorang pun terlebih-lebih jugak...opsss
ok jugak tu buat main dgn anak-anak dimasa lapang
 

wassalam...

Comments

  1. Ekekeke...adik tak pandai main lagi biar abam² tolong mainkan ☺

    ReplyDelete
  2. Haha.. nak merasa jadi chef ya Adam.. meriahla macam ni.. main sama2 tiga beradik. Kat DiY ada juga macam2 kan? Harga pun ok, takla sedih bila anak rosakkan.

    ReplyDelete
  3. anak lelaki saya pun suka sangat main masak-masak
    padahal adik dia tak peduli sangat pun
    siap ade set dapur tau kak rumah ni
    kalau tak barangan dapur saya dia kerjakan =)

    ReplyDelete
  4. abg-abg pun main masak2 ek..
    nnt adelya da besar, leh main masak2 ngan kakak aimy.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts