selfie????


assalamualaikum...

sabtu lepas..majlis bertandang ke rumah lelaki..
ini majlis adik akak yg kawin pada bulan disember tahun lepas la ni..
masa pergi menghantar tu takde pun org  tua yg jadi wakil sebelah family akak,
yang pergi pun kami adik beradik je...
tak pe lah..nak buat macammana..kami yatim piatu..huhuhu...

alhamdulillah...semuanya berjalan dgn baik...


adik beradik, ipar duai, anak-anak buah semuanya pantang nampak kamera..hehehe
tetengah panas pun jadikkk...
ini kalau arwah mak ngan arwah ayah ada ni mau menggeleng tengok anak menantu macam nih...

en.azmi pun join gak bergambar, setelah akak bercakap hari tu, tak puashati dia taknak bergambar,
pastu bergambar pun jauh-jauh,mcm gaduh suami isteri je...
mak ngan abah pun bergambar romantik..berdua..
kali ni en.azmi dah ok,mau la bergambar tp gambar berdua tetap takde okeh..
kakak ngan abg ipar siap bergambar makan bersuap lagi, tak padan dgn pengantin lama..huhuhu ayat jeles lah ni...hehehehe

 ini adik beradik perempuan kecuali yg tudung pink tu,
anak jiran depan rumah dekat kg, merangkap kawan adik akak yg kawin tu...
semua perasan cantik...hahahaha

ok lah...setakat itu cerita akak kali ini...
takde idea nak karang panjang-panjang,
mungkin sebab perut lapar agaknya..perlu makan dulu nih...

wassalam

Comments

  1. ramai adik beradik perempuan syokkan.riuh.
    saya nak ank perempuan ramai la..aamiin.
    baru meriah..keluarga sebelah saya berat lelaki..kebanyakkan sepupu pon lelaki..

    ReplyDelete
  2. zaman sekarang ya, memang suka bergambar, tak sah kalau ak bergambar ni.. syoknya adik beradik duduk dekat mudah nak jumpa macam akak ni...meriah nampaknya kalau ada majlis macam ni...berapa umur adik akak yang kawin ni? nampak muda la..hihi, cakap orang ya, tengok muka kita masa akad nikah pun muda juga, dah jadi mak orang ni, tau tau jela

    ReplyDelete
  3. akak ramai adik beradik perempuan ye?
    samalah kita kak, saya ada lima orang perempuan
    lelaki seketul aje, saya yang sulung
    tapi meriah tau ramai adik beradik perempuan
    mudah berpakat kan =)

    ReplyDelete
  4. best ramai adk beradik perempuan. lebih2 lg bila semuanya sporting..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts