Tuesday, 19 April 2016

Bodyguard

Assalamualaikum....


Abang sado jadi bodyguard hari nih.



Haa jangan siapa-siapa berani kacau tuan puteri ni tau, nampak abang sado pegang apa tu??? haaa sapa kacau tuan puteri abang sado tembak dengan senapang ni tauuu...hahaha


ni abang sado nak bagitau..mama tengah bizi tak sempat nak jenguk kengkawan lagi..hehehe, tapi mama sempat jugak tulis kat sini sekejap.

Okeh mama abang sado sempat tulis yang tu je...jumpa lagi

Wassalam..

12 comments:

  1. Takpelah mama buzy ,abang sado ada tuan puteri yaya tu...
    Comelnya yaya bagai tuan puteri berbaju kembang bertudung lagi..

    ReplyDelete
  2. Cantik yaya mata bulat, gown kembang tudung biru kena jaga ni untung ada abang sado. Tuan puteri nak pi mana dengan beg tu :)

    ReplyDelete
  3. kan main abang sado bodygad princess comel tu..

    ReplyDelete
  4. Abang sado handsome boy, Adik yaya beautiful girl. Terror la abang sado ni. Acik ain takut. Hihihi !

    ReplyDelete
  5. Waahhh.... auntie pun takut nak kacau tuan puteri Abang Sado kalau macam itu punya senjata. Kena jaga betul-betul bang, Puteri abang tu comel ramai yg terpikat tau:)

    ReplyDelete
  6. Hai, kat mane tu tuan hamba berdua? Tggu mama tgh bersiap ye..

    ReplyDelete
  7. Jika macam ni takut lah siapa-siapa yang nak dekat dengan puteri. ado abg sado.

    ReplyDelete
  8. Comelnyaaaaa adelya. Memang nampak bodyguard sungguh!!!!

    ReplyDelete
  9. Untunglah tuan puteri ada abg Sado....tak payah bayo, free jer hihi...

    ReplyDelete
  10. Ingatkan dah up up entri, salam singgah.

    ReplyDelete
  11. Cantiknya tuan puteri. Sungguh patut ada bodyguard ni. Hebat abang sado! :D

    ReplyDelete
  12. ckp dgn mama yg buzz tu, jgn lupa singga blog acik aida ekk.
    pagi ni ada gambo ijat :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...