Terima kasih yana

Assalamualaikum...

Lama dah mama dapat ni tapi baru nak update lak hehehe...


Terima kasih buat blogger yana yani yang sudi berikan hadiah ini untuk mama,sangat-sangat terharu okeh..ini mama dapat sebab mama antara orang yang suka komen kat blog yana...

bukan apa mama suka baca coretan yana, nak pulak kalau cerita berkenaan afif yang hensem dan aisyah yang comel tu, seronok baca keletah anak-anak ini, mencuit hati mama ni tau.

harap-harap satu hari nanti dapatlah bertemu dengan yana ni, sebab kami duduk bukan jauh sangat pun...inshAllah andai Allah izinkan.

Allah humma solli ala sayyidina Muhammad
Waala ali sayyidina Muhammad

Wassalam


Comments

  1. rezeki tuh... seronok nya saling mengeratkan silaturrahim

    ReplyDelete
  2. Cantik tasbih mini tu kan. Saya pon dapat jugak ☺

    ReplyDelete
  3. terima kasih buat akak juga ye
    kalau tak kerana akak dan rakan-rakan lain
    tak ke mana pun saya ni =)

    ReplyDelete
  4. tahniah akakk
    sy pon suka entry yy
    penuh dgn isi dan padat penulisannya

    ReplyDelete
  5. tahniah kak. cantik tasbih tu :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts