Budak Malas mandi

Assalamualaikum...

Entah apa kena dengan anak mama sorang ni, malas mandi pulak dia akhir-akhir ni ada saja alasan dia.

"Yen tak main kotor dekat taska tadi mama...yen tanak mandi"

Hari ni pun adrien malas mandi,bila mama suruh pergi mandi...

"Yen dah mandi tapi yen tak basahkan rambut" jawab adrien dengan muka selamba...amboi-amboi macam la mama ni tak tahu kan.



Pandai la adrien nak kenakan mama kan..

Allahhummasolli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam


Comments

  1. budak kot kak
    anak bujang saya pun kalau suh mandi susah betul
    macam-macam alasan dia bagi

    ReplyDelete
  2. Haha.. baca ni teringat perangai naim satu ketika dulu.. dia tak nak mandi tu sampai ada dia tukar je baju tidur.. tp tuannya tak mandi..

    ReplyDelete
  3. hahaha.. rania skrg suka main air. masuk dlm besen dia suka tepuk tepuk ..
    tu kadng pintu blk air sntiasa ditutup risau

    ReplyDelete
  4. yen banyak akal sekarang ni mama. yen saje nak test mama.

    kehkehkeh

    :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts