Salam aidiladha

Assalamualaikum....

Alhamdulillah dah selamat sampai ke kampung. Pagi lepas solat raya baru gerak balik sebab nak elak redah jamed lagipun semalam mama keje lagi.

Juadah raya dari ibu mertuaku is nasi dagang, rendang daging...sampai je kampung terus ngadap lemang... sedapnya dapat kunyah lemang, raya puasa hari tu tak puas makan hihihi..

Ok lah sempat lagi tu mama nak hapdate blog...kikiki anak dara tidur tu,sempatlah lagipun takde apa yang mama nak buat sekarang..


Salam aidiladha dari kami...bertiga je papa tengah drive,abg adam xmo bergambo.. sama-samalah kita hayati erti pengorbanan..

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammad
waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam...

Comments

  1. selamat raya korban aa.
    . :-))

    sedapnya lemang

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya...eh ada lagi ke huh? hehe
    comelnya adelya senyum! =)

    ReplyDelete
  3. salam aidiladha juga buat akak..
    oo balik pagibraya
    sayaa balik hri rabu

    ReplyDelete
  4. kira ritu konon takmo balik raya. sekali ubah plan kelam kelibut petang rabu tu kemas barang balik kampung hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts