Kubang gajah lagi

Assalamualaikum....

Cerita balik kampung merdeka hari tu tak habis lagi...mama kena abadikan juga disini walaupun dah terlewat sedikit update.

Isnin...sebabkan dah berjanji dengan anak-anak,pagi itu mama papa bawa anak-anak bermain air di kubang gajah mini waterpark.

Kali ni mama tak berkubang sama,mama jaga beg je...hehehe malas nak mandi, kat sini kalau tak mandi bayaran masuk hanya rm1.

Layankan gambar anak-anak bermain air


Kawasan mini waterpark ini tidaklah luas mana tapi anak-anak tetap seronok bermain air.


Anak dara mama ni pun bukan main seronok main air, mama ajak naik dia kata..."nanak...yaya nak mandi kolam"


Wajah ceria anak-anak bila dapat main air.

Walaupun sekejap dan anak-anak masih tidak puas bermain air,kami perlu balik...masa ni dapat berita adik mama patah kaki....sayu rasa hati.

Allah humma solli ala sayyidina Muhammad
Waala ali sayyidina Muhammad

Wassalam

Comments

  1. Sukalah budak2 berjumpa air ye.. nampak ceria masing2 tu.. nampaknya hari tu penuh pengalaman buat korang ya.. moga adik akak cepat baik ya

    ReplyDelete
  2. seronok budak-budak dapat main air.. hihi..

    ReplyDelete
  3. amboi sonoknya anak dara tu main air ye
    siap buat peace lagi...comel
    tak sangka dah besar...dulu nampak dalam gambar, kecik aje

    ReplyDelete
  4. Jangan kan yaya..yan yang dewasa ni pun kalau dapat berendam memang liat nak naik

    ReplyDelete
  5. budak3 jumpa air memang tak mo naik dah walau bibir dah biru kan.

    ReplyDelete
  6. Happy memasing dapat mandi kolam yerp ☺

    ReplyDelete
  7. Terima kasih belanja aimy g kubang gajah & tlg jaga aimy.. seronok aimy dpt mandi kolam..

    ReplyDelete
  8. mcm cntik dan bersih j tmpt ni.kt mana ni kak kubanng gajah
    teringin nk bawa rania pergi..
    tp tu la ayah dia x berapa gemar tmpt gini katanya air bukannya bersih pon.huhuhu

    ReplyDelete
  9. seronoknya tempat tu. bukan je anak2 seronok mak pak pun tumpang hepy sama ni. belum ada rezeki lagi nak bawak uwais main air kat taman tema cam ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts