Sunday, 2 July 2017

Syawal 2017

Assalamualaikum...

Apa khabar semuanya? Moga semuanya sihat-sihat hendaknya walaupun macam-macam makanan yang masuk sejak syawal pertama hari tu tapi kesihatan jangan dilupakan. Dah timbang berat berapa naik? Ehehehe...malas mama nak timbang nanti nangis pulak penimbang tu kan.

Team merah dan grey untuk raya tahun ni
Pagi raya tak sempat nak bergambar sekeluarga. Ini petang tu berjalan ke temerloh rumah saudara sebelah abah mertua, dapatlah gambar berlima itupun susah nak dapat gambar yang elok. Tengoklah adrien tu semua gambar dia buat muka macam tu..hmm layan je la.

Ok lah itu je nak update nanti mama nak cerita banyak lagi pasal syawal kami heheh saje nak cerita banyak buat modal nak up entri. Ok lah raya kan sebulan.

Wassalam

9 comments:

  1. Salam syawal mama Yan, baru muncul ye, beraya betul ni, hehe.

    ReplyDelete
  2. Salam syawal Ilah....biasalah masa raya ni banyak sangat makanan masuk....rasa malu nak jumpa penimbang...dah tau dah mesti naik berkilo2.

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya mama yan. meriah raya

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya AA..

    Wah meriahnya syawal dgn baju raya berwarna merah tu 😊

    ReplyDelete
  5. cantik tema raya akak... warna merah... mak ngah sgt colornya

    dana pun tak banyak gambar ber3 kak, yg ada pun selfie tak berapa nk nmpak semua

    ReplyDelete
  6. ceria betul warna merah-kelabu..nanti boleh update lagi cerita raya, saya suka baca cite raya mak-ak ni..hehe

    ReplyDelete
  7. salam syawal kak.. maaf zahir batin kalau ada salah apa-apa dalam hubungan maya kita ni ya..

    ReplyDelete
  8. cantiklah gambar tu.... antik tau prop belakang tu...
    Bukan main lagikan.... brooch pun bunga merah hihi...

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...