Wednesday, 1 July 2015

mama dapat kad raya

Assalamualaikum....

pepagi dapat wasap dari buah hati mama menghantar satu imej denga caption "kad raya"...

pelik juga mama pada mulanya...ingatkan buah hati mama tu saja main-main,mama pun balas lah bila baca tulisan dekat kad tu "tak buat kuih raya pun tahun ni" hehehe

tetiba tengok balik gambar tu...eh ini ada orang bagi kad dekat mama ke? terus tanya buah hati "siapa yang bagi?" sebab ingatkan buah hati main-main hantar kad melalui wasap je...

DIARI SEORANG MAMA balas buah hati mama...oh tahulah mama siapa yang bagi, terima kasih YY bagi kad raya yang comel ni...


ini gambar yang buah hati mama bagi...hehehe(semangat pulak dia siap snap pic lagi...)

teruja mama dapat kad raya tau,dah lama tak rasa macam ni...hehehe tak sabar nak balik baca isi kandungannya.

Terima kasih yy bagi kad raya yang comel ni...terharu sangat..

Pesanan buat anak-anak mama :

Good friends are like star, you don't always see them but you know they're always there...

Allahhumma solli'ala sayyidina Muhammad
wa'ala ali sayyidina Muhammad



Wassalam

9 comments:

  1. hehe...sama-sama kasih kak =)
    nanti balik baca ye =)

    ReplyDelete
  2. wahhh... kad rayaaaaa..! dah lama tinggalkan zaman-zaman bagi kad raya.. dulu masa kecik-kecik siap simpan duit nak beli kad raya nak bagi mak ayah sedara mara dan kawan-kawan.. hihi..

    ReplyDelete
  3. kan sekarang dah jarang sgt nak dapat kad raya ni

    ReplyDelete
  4. Haha.. bagus YY ni kan.. masihla nk menghantar kad raya pada kawan2 ....

    ReplyDelete
  5. wah..best2.. semangat raya ,,teringat masa kecik2

    ReplyDelete
  6. mama , bg alamat . saya send specisl kad raya kat mama ;) selamat hari raya.

    ReplyDelete
  7. Bestnya dpt kad raya.. lama da x dpt kad raya. Tak htr kad raya lg la da lama..

    ReplyDelete
  8. best kan dpt kad raya
    bguih yy wujudkan kembali
    smga berterusan
    kenangan lama

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...