handbag raya untuk mama


Assalamualaikum....

Jumaat terakhir dibulan ramadhan dah kita ye, sekejap saja masa berlalukan...di akhir-akhir ramadhan ini moga amalan dapat ditingkatkan dan semoga segala amalan yang dilakukan pada bulan ramadhan ini diterima oleh Allah swt.

ehemmm...pepagi dah dapat handbeg baru, long champ lagi katenye...hehehe oh bukan buah hati mama yang bagi ye...mesti ingat buah hati mama yang bagi tu... handbag hari raya ni  mama dapat  dari puspanita..pepagi lagi bos mama datang suruh pilih beg..wahhhh bestlah, ada banyak warna boleh pilih...



inilah beg yang jadi pilihan mama,purple biji kuning lagi pilihan mama...hehehe, dapat beg,barulah semangat nak bercuti-cuti raya...amboi sangat, pada hal kerja masih banyak yang menanti nih, pejam mata sajalah dulu... ok mamanak buka tengok beg baru mama ni dulu ye...

Sampai jumpa lagi inshaAllah...

Allahhumma solli'ala sayyidina Muhammad
wa'ala ali sayyidina Muhammad

Wassalam



Comments

  1. Untungla ada bos baik, dapat hbeg raya.. lawa lak tu.. tahniah akak..

    ReplyDelete
  2. wahh! cantiknya handbag,, ! bestnyaaaa... :))

    ReplyDelete
  3. untung sgt mama... tak dpt dua ke, boleh bagi satu, hahahaha..byk cantik kan.. huhuuu...

    ReplyDelete
  4. cantik hbeg baru... syok lah puspanita bg hbeg comei gini....

    ReplyDelete
  5. Cantik handbag baru.. blh isi duit raya tu.. sesuai sgt dpt time nk raya ni.. hehe..

    ReplyDelete
  6. cantik...yan tak pandai pakai handbeg

    ReplyDelete
  7. syok dapat handbag cantik.baiknya bos.

    ReplyDelete
  8. wahhhh mesti akak aktif puspanita ni hihihihi

    cantik sangat haaaaa

    ReplyDelete
  9. sekejap j kan..tgl beberapa hari je lg nk berakhir Ramadhan..
    \alhamdulillah..rezeki.. blh jga buat pkai raya

    ReplyDelete
  10. baiknya bos akak
    smga murah rezeki aamiin

    ReplyDelete
  11. wah...untungnya akak
    kira rezekilah ye dapat bos pemurah gitu
    saya mampu tengok ajelah...bos saya tak pemurah sangat =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts