untuk info

Assalamualaikum.....

entri ini ditulis sekadar untuk info bagi entri mama bercuti di fraser's hill dan cerita tentang papa

ada yang tanya fraser's hill tu di bukit tinggi ke?

fraser's hill dan bukit tinggi berbeza :

fraser's hill bangunannya english style kalau di bukit tinggi pulak ala-ala perancis gitu...

fraser's hill...inilah trademark nye...hehehe


 bukit tinggi pulak.. ala-ala perancis, tak nampak pulak bangunannya hehehe
gambar lama ni..


boleh juga sewa kimono untuk bergambar, fefeeling gadis jepun la kita.. masa pergi ni abang adam baru berumur 2 bulan kalau tak silap...




untuk jadi marshal di sepang tu... menurut apa yang en.azmi bagitahu akak lah.. perlu menghadiri kursus selama beberapa jam dan perlu menduduki satu ujian yang perlu betul menjawab hampir kesemua soalan barulah akan dapat lesen marshal tu...kursus tu masa en.azmi dulu dibuat oleh AAM.. sekarang akak tak tahulah masih sama atau tidak...

kalau ada yang perlu akak tambah nanti akak tambah ye..hehehe

wassalam

Comments

  1. nak cakap pun malu..tak penah sampai sini lagi.. haha slalu berangan je..

    ReplyDelete
  2. saya bukit tinggi ke, bukit braser ke
    dua-dua belum sampai lagi...nama aje kelahiran pahang...hehe
    apapun pasal marshal tum, nice sharing kak
    baru tahu tu

    ReplyDelete
  3. dua dua blm sampai
    nice sharing

    ReplyDelete
  4. ohh tak sama ek? ingatkan sama hihihihihi

    tenkiu kak :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts